Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v.32 - Bara mer och mer
Hej, så var det fredag och dags att skriva mina svar på frågorna från elisamatildas Fem en fredag.
Denna gång är temat - Bara mer och mer, frågorna denna gång är....
 

1.    Vad har du svårt för att äta med måtta?

2.    Vad säger du ofta som du vill sluta med?

3.    Vilken ovana har du tagit bort som har varit svårt?

4.    Vilket ställe återvänder du till bara för att du alltid gått dit?

5.    Vad hoppas du för alltid fortsätter?

 

1. Jag har svårt att äta med måtta när det serveras mandelkubb och iskall mjölk, det går bara inte att sluta.

2. Jag tjatar sönder alla om att jag vill sluta snusa, jag har provat så många gånger utan att lyckas fullt ut. Nästa steg - Champix?

3. Den ovana jag har tagit bort som har varit riktigt svårt är att bita på naglarna, det har jag inte gjort sedan 2010 och är ganska stolt över det. Men lätt, nej det var det inte.

4. Det ställe jag alltid återvänder till är nog Coop Stora på Örnäset, det finns andra matvaruaffärer i närheten men jag hamnar alltid på Coop när det är dags att proviantera.

5. Det jag hoppas för alltid fortsätter är att jag och mina medmänniskor får vara friska och krya.

Om du vill läsa Elisamatildas och andras svar så klickar du vidare till denna sida

Klimakteriehäxan

Väldigt bra att du inte biter på naglarna längre, grattis! Det är en ruskigt osmaklig ovana som många har - jag var också nagelbitare en gång men slutade när jag såg en i övrigt dundersnygg tjej som knappt hade några naglar kvar på fingrarna. Äckligt! Och snabbt var hennes skönhet, som jag avundats intensivt. bortsuddad ...

Svar: Jag håller med det du säger, jag kommer ihåg hur ont man kunde ha dessutom.
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress