Kenneths Reflektioner

web counter
Adjö då 2021, välkommen 2022

2021, ja vad ska man säga. Pandemin verkar bara starta om hela tiden, restriktioner kommer och går. Men jag ska försöka skriva om vad som var bra med mitt 2021 och vad som inte var lika bra kanske.

- Detta år fick jag två skivkontrakt (Shantak Label och Phoenix Records)
- Jag började blogga på allvar.
- Jag fick min(a) diagnoser, så livet fick en nystart.
- Jag fick kontakt med vänner från förr.
- Jag fick nya kollegor som jag trivs bra med.
- Min kompetens inom musiken har förbättrats avsevärt.
- Jag startade ett band med en vän i Usa.
- Jag startade Brytjärn, mitt raggarrockband.
- Min skrivlust kommer sakta men säkert tillbaka, har ju två böcker att slutföra.
- Min sömn har sakta men säkert blivit bättre.
- Jag är gladare nu än jag har varit på många år.
- Känner mig peppad att köra Youtube för fullt igen.

Det som inte var lika bra....
- En vän som jag håller av mycket flyttade utomlands.
- En väns dotter omkom i en olycka. :(
- Det är så svårt att promota sin musik ensam.
- Joey Jordison avlider. (fd. Trummis i Slipknot).
- Dusty Hill avlider. (Från ZZ Top).
- Mike Howe avlider. (Metal Church sångare).
- Covid 19, Omikron när ska det ta slut?

Vi ses 2022 :)

 
 
Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv

Ibland är det just ett svar man behöver som en diagnos. Jag tänker att det lugnar ner. Jättekul att du kommer vara med i min bloggutmaning 🙂

Svar: Jag ser fram emot en månads dagsbloggande :)
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress