Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v.33: Sommar 2022 Forcery
Så var det dags för  Fem en fredag igen efter sommar uppehållet, jag är med i en utmaning som heter Fem en fredag. Den körs av Elisa (Elisamatilda).
Varje fredag svarar vi deltagare på 5 förutbestämda frågor, haka på vet jag. Lämna en kommentar på Elisas blogg så att andra kan hitta in och läsa svaren. Länka hit fler läsare också
Veckan frågor är dessa...
 
Vilken upptäckt har du gjort i sommar?
Jag har upptäckt hur skönt det är att bara ta dagen som den kommer och inte planera allt för mycket. Den här sommaren har jag lyckats med allt jag ville företa mig.

Vilket är ditt för i år hittills skönaste sommarminne?
Mitt skönaste sommarminne är att jag har tagit drönar-kort (Drönar: ID) och lärt mig flyga med drönare och ta fantastiska filmer.
 
Vilken är favoritsysslan på sommaren?
Favoritsysslan är absolut att cykla omkring i Luleås omnejd och ta mycket bilder och filma.

Hur spenderade du sommaren i år?
Jag har inte lämnat Luleå en enda gång. Jag har bara varit hemma och njutit fullt ut av semester och ledighet.

Hur kliver du in i hösten?
Jag kliver in i hösten med ett leende och helt fri från jobb-ångest. Ser fram emot att skapa musik igen samt att komma tillbaka till jobbet som arbetsmiljökoordinator.
 
Läs mer på elisamatilda.se
Tantaugusta

Vad skönt att kunna gå tillbaka till jobbet med en sådan känsla i kroppen.

Svar: Ja, det brukar inte vara så, men skönt är det.
Kenneths Reflektioner

Hannas krypin

Så kul det låter med drönarkort och drönarfilmerna. Är det något som lagts ut här på bloggen?

Svar: Hej, nej..men det kommer.
Kenneths Reflektioner

Klimakteriehäxan

Fint med hemester, särskilt med det väder vi haft!
Jättespeciellt att lära sig flyga drönare, det förstår jag. Vore kul att prova faktiskt.
Och det där med carpe diem, det ska man hålla fast i.

Svar: Håller med dig i vartenda ord :)
Kenneths Reflektioner

Paula

Det låter som en toppensommar! Och så himla spännande att flyga drönare!

Svar: Ja det har varit härligt, det är spännande att flyga drönare. men så många regler att följa.
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress