Kenneths Reflektioner

web counter
Internationell matmarknad i stan
Är lite trött men sitter här och skriver en blogg. När jag åkte hem efter jobbet idag så slank jag in en sväng på den internationella Matmarknaden som besöker oss i Luleå just nu. Jag gick runt och tittade på godakerna. Jag provade Fajitawraps, kunde inte motstå hur goda de såg ut. Jag kan berätta att det smakade gott också. Sedan skulle jag köpa Churros traditionsenligt, men jag glömde helt bort det för jag fastnade i ett tält som heter Transylvanian Cuisine. Jag köpte inget där men jag tror jag ska gå dit imorgon efter jobbet.
På jobbet var det rätt ok idag. Blev påmind om att jag missat en ganska viktig leverans så jag har satt all min kraft på att leverera den idag lite skamset.
Idag fick jag också köra ett utbildningspass i 5S med min nya avdelning. Jag tycker verkligen om att stå där framme och leda en utbildning, diskussinerna attraherar mig också. Men det är en sak som många inte vet. Jag är otroligt nervös när jag ska leda en utbildning eller presentation, samtidigt som det är bland det roligaste jag vet. Blev bjuden på hemodlad- /bakad äppelkaka idag på jobbet. Utsökt om ni frågar mig :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress