Kenneths Reflektioner

web counter
Den förra bloggen och Ukraina

Jag är så rörd och tacksam över all värme och feedback jag har fått på bloggen jag publicerade i onsdags. Jag var inte beredd på ett sånt mottagande och jag är alldeles varm i hjärtat.
För att förtydliga mitt tillstånd så lever jag mitt bästa liv någonsin, tror aldrig att jag varit så medveten om att jag mår bra. Jag har sömnstörningar absolut, men till och med dem håller på att rätta till sig sakta men säkert. Jag blir glad när ni berättar hur ni upplevde mig och jag blir rörd när ni tar er tid på att svara mig. Det finns alltför många människor som av olika anledningar tar avstånd till öppenhet, till och med här på facebook. All respekt till dem för de har sina olika anledningar till det. Jag ville berätta för er hur jag upplevde saker och ting och hur jag har sett på mig själv genom åren, att min bild inte stämmer med er bild är ju riktigt positivt. Jag har hittat min plats i livet, mitt eget skapande av musik, film och att uttrycka mig i text har gjort mig hel på något sätt.
Mitt tonläge förändras dock i vår nutid på grund av de allvarliga krigsförbrytelser som Mr. Putin och hans banditgäng utför mot en suverän demokratisk stat som Ukraina. Jag lider med det Ukrainska folket samtidigt som jag faschineras av deras kampvilja. Det bästa som kan hända nu är...
1. Ryssland förstår att det blir ingen "billig" invasion för de ryska styrkorna, de drar sig tillbaka till förhandlingsbordet.
2. De ryska styrkorna inser att de är sända till Ukraina för att invadera och döda sina systrar och bröder.
3. Sanktionerna mot nationen Ryssland blir så kännbara att folket vänder sig mot Putin.
2022 är en tid då vi inte behöver en ny maktgalen diktator i europa, det har vi redan provat en gång.

 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress