Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v.27 - Forcery - En av 2 bloggar jag släpper idag fredag!
Så var det dags för  Fem en fredag, jag är med i en utmaning som heter Fem en fredag. Den körs av Madeleine Stenberg (saramadeleine.se) och Elisa (Elisamatilda).
Varje fredag svarar vi deltagare på 5 förutbestämda frågor, haka på vet jag. Lämna en kommentar på Elisas blogg så att Madeleine och andra kan hitta in och läsa svaren. Länka hit fler läsare också
Veckan frågor är dessa...
 
Vad har du två av, för att du alltid tappar bort den ena?
Jag har alltid minst två par av mina favoritplektrum, för just plektrum har en förmåga att försvinna!

Vad har du inte som du istället lånar från någon?
Tid för samtal och tid för att bolla någonting med någon.
 
Vad äger du något gammalt av för att det fungerar bra?
Jag har en tv som av de flesta skulle räkna som gammal, den är från 2010 och fungerar utmärkt.
 
Vad är något du har på flera ställen?
Svår fråga, men det är nog en skruvmejsel och en skiftnyckel. Jag har detta par i ryggsäcken, i förrådet ute samt i förrådet inne.
 
Vad är något du gärna vill ha det senaste av?
Det är alltid det senaste albumet av någon av mina favoritband eller favoritförfattare.
 
Läs mer på elisamatilda.se
Hanneles bokparadis

jag vill också ha verktyg lätt till hands

Svar: Det har underlättat för mig
Kenneths Reflektioner

Helen

Jag kan förstå att plektrum lätt försvinner för de är inte så stora och kan lätt slinka iväg osedda.

Svar: Jag har tappat massor, en del dyker upp när jag städar :)
Kenneths Reflektioner

Paula

Du verkar vara en kille som har koll på tillvaron!

Svar: Gör mitt bästa iallafall :)
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress