Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v.28 - Forcery
Så var det dags för  Fem en fredag, jag är med i en utmaning som heter Fem en fredag. Den körs av Madeleine Stenberg (saramadeleine.se) och Elisa (Elisamatilda).
Varje fredag svarar vi deltagare på 5 förutbestämda frågor, haka på vet jag. Lämna en kommentar på Elisas blogg så att Madeleine och andra kan hitta in och läsa svaren. Länka hit fler läsare också
Veckan frågor är dessa...
 
Vad är hemma för dig, förutom där du faktiskt bor?
Hemma för mig är Norrbotten, andra delar av Sverige och världen är också bra men Norrbotten är hemma.

Vad kan en gäst alltid lita på att du har hemma?
Kaffe, jag har alltid kaffe men är sämre på tillbehör som kakor och sånt.

Vad är ett kännetecken för ditt hem?
Musiken dominerar mitt hem, samt att jag har en sjuklig ordning och reda.

Vad är något som fått följa med från tidigare boenden?
Jag har en krukväxt som har hängt med mig så länge jag kan minnas, jag vet inte en vad det är för art men den hänger med mig.

Hur hamnade du där du bor?
Jag hamnade här efter en vägskäl i livet. Fick hjälp av en vän som fixade hemmet åt mig.
 
 
Läs mer på elisamatilda.se
Hanneles bokparadis

Mycket musik här med, hör saxofon i bakgrunden.

Svar: Underbart
Kenneths Reflektioner

Helen

Härligt med musikintresse, jag är lite sugen att ta upp dragspelet jag fått av min pappa och lära mig spela på det men drar mig för det när jag bor i lägenhet. Det lär inte låta vackert, inte till en början i alla fall.😊

Svar: Övning ger färdighet :)
Kenneths Reflektioner

Paula

Vänner är guld värda! Fint att det ordnade sig med boende för dig. Tacksam polare du har, den där växten, jag lyckas inte hålla liv i dem särskilt länge. Trevlig helg

Svar: Travlig helg du me :)
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress