Kenneths Reflektioner

web counter
Vad är bra i livet?
Hejsan! Detta är blogg 31 av 31 i Juli, det vill säga detta är den sista bloggen i Madeleines utmaning. Nu återgår jag till att släppa bloggar på onsdagar och lördagar igen. Åtminstone till nästa utmaning.Jag är med i Madeleine Stenbergs utmaning där man skriver en blogg per dag i hela juli, det är förbestämda teman och idag är det "Vad är bra i livet?" som är temat.
 
Vad är bra i livet? Det kan ju vara och är olika för alla människor. I grunden är det att vara frisk och att man trivs i sitt eget nu! För mig är det också insikten att det är jag själv som är ansvarig för att ha det bra och att livet känns meningsfullt. Det är ingen som kommer att ordna detta. Det är vad som är bra i livet, insikten och vetskapen att det är jag som väljer väg.
 
Sådär nu är utmaningen över, 31 bloggar i rad under juli. Jag personligen tycker att det är roligt och spännande. Så jag hoppas att Madeleine snart kör en ny utmaning. I augusti  återkommer ElisaMatildas "5 en fredag" också, det ser jag fram emot.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress