Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag - Midsommar Forcery
Så var det dags för  Fem en fredag, jag är med i en utmaning som heter Fem en fredag. Den körs av Madeleine Stenberg (saramadeleine.se) och Elisa (Elisamatilda).
Varje fredag svarar vi deltagare på 5 förutbestämda frågor, haka på vet jag. Lämna en kommentar på Elisas blogg så att Madeleine och andra kan hitta in och läsa svaren. Länka hit fler läsare också
 
Hur spenderar du midsommar i år?
Det blir en lugn tillställning hemmavid, behöver ladda battterierna. Men ska äta gott.

Vad kommer finnas på ditt lunchbord?
Vid denna tid på året så är det kräftsillen som jag längtar efter.

Kommer du dansa runt en midsommarstång?
Jag och dansa är inte kompatibelt!

Har du någon midsommartradition?
Nej, det var mer i de yngre dagarna!

Vad gör du denna midsommar du inte gjorde förra året?
Är nöjd med mig själv!
 
Glad midsommar önskar jag alla!
 
Läs mer på elisamatilda.se
 
Hannas krypin

Haha, jag och dans är inte heller kompatibelt. Har varken takt eller rytm i kroppen.

Klimakteriehäxan

Löksill är min favorit! Ha en fin helg!

Helen

Det låter fantastiskt att vara nöjd med sig själv. Jag önskar dig en riktigt härlig dag!

Bokdamen

Vad härligt med sista svaret! Ha en skön midsommar!

Svar: Detsamma önskar jag dig :)
Kenneths Reflektioner

Nina Hansson

Önskar dig en trevlig midsommar

Robert W

Kräftsill känner jag inte till. Jag vill ha matjessill på midsommar.

Svar: Finns många sorters sill :)
Kenneths Reflektioner

Carita

Jätteviktigt att vara nöjd med sig själv. Det har jag jobbat med i sextio år, och blir bättre med tiden :-)
Men varför kräver det så många år? 🤣
Kul att läsa andras svar i den här utmaningen.

Svar: Otroligt viktigt
Kenneths Reflektioner

Lottens Bokblogg

Äta gott och ta det lugnt låter prefekt!

Svar: Ja, det räcker gott för mig det :)
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress