Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v.23 - Forcery
Så var det dags för  Fem en fredag, jag är med i en utmaning som heter Fem en fredag. Den körs av Madeleine Stenberg (saramadeleine.se) och Elisa (Elisamatilda).
Varje fredag svarar vi deltagare på 5 förutbestämda frågor, haka på vet jag. Lämna en kommentar på Elisas blogg så att Madeleine och andra kan hitta in och läsa svaren. Länka hit fler läsare också
 
Vilken har varit din bästa semester?
Min bästa semester var en av bilresorna genom Sverige som jag gjorde med min dåvarande sambo, västkusten, östkusten och relax utanför Valdmarsvik.

Vilken tycker du är den bästa månaden?
MIn bästa månad är nog maj tror jag, då kommer naturen till liv på riktigt här där jag bor.

Vad är nummer 1 i ditt liv?
Nummer 1 i mitt liv är det klassiska, att nära och kära mår bra. På plats nr 2 kommer det massor med grejer.

När tävlade du senast, och i vad?
Senast jag tävlade var nog en företagskamp i golf med ett annat stort företag här i norrbotten.

Vad är det bästa med livet just nu?
Just nu är det mitt nya jobb och att nästan allt börjar gå lätt igen efter några sämre år. Skrivlust, musikskapande, motion...ja allt går bättre nu.
 
Läs mer på elisamatilda.se
 
 
Hanneles bokparadis

glömt bort alla små företagstävlingar på jobbet, kul att ditt skapande kommit i gång.

Svar: Tack så mycket, önskar dig en riktigt fin helg :)
Kenneths Reflektioner

Karoleen

Maj är en bra månad, oftast väldigt vackert och bra väder. Man borde ta mer semester i majN ha en fin helg!

Svar: Ja, jag håller med. Semester i Maj absolut :). Önskar dig en fin helg också.
Kenneths Reflektioner

Monika

Bilsemester i Sverige låter fantastiskt. Gjorde en liten variant förra hösten, med östkusten och Öland. Den kvalificerar sig helt klart till en av de bättre semestrarna.

Svar: Och bäst är det när det är lite planlöst också :) Man åker dit man vill...
Kenneths Reflektioner

Paula

Härligt att höra att du har bra flyt! Trevlig helg

Svar: Tack så mycket, man behöver flyt i livet.Önskar dig en trevlig helg med :)
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress