Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v.24 - Forcery
Så var det dags för  Fem en fredag, jag är med i en utmaning som heter Fem en fredag. Den körs av Madeleine Stenberg (saramadeleine.se) och Elisa (Elisamatilda).
Varje fredag svarar vi deltagare på 5 förutbestämda frågor, haka på vet jag. Lämna en kommentar på Elisas blogg så att Madeleine och andra kan hitta in och läsa svaren. Länka hit fler läsare också
 
Äter du hellre pinnglass eller mjukglass?
Åh vad svårt, kan inte välja för jag älskar Nogger och mjukglass lika mycket ju :)

Väljer du en fysisk bok eller ljudbok?
En fysisk bok såklart, inget slår det.

Vara för kall på vintern eller för varm på sommaren?
Då väljer jag för kall på vintern för kylan kan man fly ifrån, det är svårare med värmen tror jag.

Bada i pool eller hänga på strand?
Gillar ju båda, men att ligga på stranden och höra vågskvalpet är så rogivande.

Vakna till solsken eller somna till regn?
Det var verkligen fem tuffa frågor idag men jag väljer att somna till regn. Jag har sömnsvårigheter men regnar det och droppar på fönsterblecket så brukar jag lugnt somna.
 
Läs mer på elisamatilda.se
Monika

Och jag som tyckte det var så lätta frågor den här veckan 🙂 Kyla är ju mycket lättare att åtgärda än värme.

Svar: Där ser man hur det kan skilja i tyckande, värmen kommer man ju nästan inte undan hur man än gör :)
Kenneths Reflektioner

Lottens Bokblogg

Nogger gillar jag också, men det är ju som godis nästan :-)

Svar: Ja, snudd på iallafall :)
Kenneths Reflektioner

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv

Får jag medge att jag aldrig ätit nogger. Den innehåller nötter tror jag?

Svar: Jo, det gör den är jag ganska säker på. Det är nougaten i mitten som lockar :)
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress