Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v.17
Söndag idag och en något sen blogg, jag är med i en utmaning som heter Fem en fredag. Den körs av Madeleine Stenberg (saramadeleine.se) och Elisa (Elisamatilda).
 
Varje fredag svarar vi deltagare på 5 förutbestämda frågor, haka på vet jag. Lämna en kommentar på Elisas blogg så att Madeleine och andra kan hitta in och läsa svaren. Länka hit fler läsare också.
 
1. Vilken radiokanal väljer du mest att lyssna på?
     Just nu blir det mest nyhetskavalkaden från P4 som min google home fixar till mig då jag lagar mat.
 
2. Vilken är din just nu favoritplats?
    Just nu är min favoritplats studion, våren gör mig verkligen kreativ och allt flyter på och i studion         finns inga bekymmer.
 
3. Vad tittar du helst på, på tv?
    Mästarnas Mästare, annars blir det inte så mycket tv för mig. Heja Frida Wallberg.
 
4. Vilken doft gör dig alltid glad?
    Sommarluft efter regn, inte mycket som slår det.
 
5. Vilken bok kan du läsa om och om igen?
    Fågelbröstet av Staffan H. Westerberg, en fantastisk bok på många sätt.
 
Läs mera på elisamatilda.se
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress