Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v.19
Så var det dags för  Fem en fredag, jag är med i en utmaning som heter Fem en fredag. Den körs av Madeleine Stenberg (saramadeleine.se) och Elisa (Elisamatilda).
Varje fredag svarar vi deltagare på 5 förutbestämda frågor, haka på vet jag. Lämna en kommentar på Elisas blogg så att Madeleine och andra kan hitta in och läsa svaren. Länka hit fler läsare också.
 
Fem en fredag v.19
1. Vad är det trevligaste någon sagt till dig i veckan?
Jag är glad att du finns så man har någon att lätta sitt hjärta för.

2. Hur gjorde du veckan lättare för någon?
Jag fick en kollega att börja le fast hen har en jobbig vecka.

3. Vad fick dig att le?
När kollegan log mot mig och jag såg att det var hjärtligt.

4. Vad är ett trevligt möte du haft från veckan
Jag var med om ett arbetsmöte som gick som smort och allt bara föll på plats av oss deltagare.
 
5. Vad är en trevlig kväll för dig?
En kväll där lugnet är närvarande och roliga saker händer helt oväntat.
 
Läs mer på elisamatilda.se
Hanneles bokparadis

Trevligt när man lyckas få någon att le.

Svar: Ett litet energiuttag som kan göra så mycket för någon :)
Kenneths Reflektioner

it_is/Anette

Visst är det en ofta underskattad sak - det här enkla med att le mot våra medmänniskor, för man får som oftast ett varmt leende tillbaka. Och det ger glädje.
Ha en fin kväll

Svar: Visst är det så, ha en fin kväll du med :)
Kenneths Reflektioner

Lottens Bokblogg

Vilken fin kommentar att få, och skönt att få en person att le.

Svar: Ja det kändes bra, en skön känsla
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress