Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v.20
Så var det dags för  Fem en fredag, jag är med i en utmaning som heter Fem en fredag. Den körs av Madeleine Stenberg (saramadeleine.se) och Elisa (Elisamatilda).
Varje fredag svarar vi deltagare på 5 förutbestämda frågor, haka på vet jag. Lämna en kommentar på Elisas blogg så att Madeleine och andra kan hitta in och läsa svaren. Länka hit fler läsare också.
 
1. Om du kunde se en film igen för första gången, vilken skulle det vara?
    Då skulle jag nog se nyckeln till frihet, i min mening kan det inte ha gjorts många fler bättre filmer än      den.
 
2. Om du kunde begå ett brott och inte åka fast, vad skulle du göra?
    Jag hade kidnappat Putin och lagt in honom på ett hemligt metatlsjukhus.

3. Om du skulle vara expert i ett ämne, vilket skulle det vara?
    Då hade jag varit expert i ämnet, människan den komplexa apparaten.

4. Om du kunde skriva en toppsäljande bok, vad skulle du skriva om?
     Jag hade skrivit boken "Du bestämmer och formar ditt liv, ingen annan".
 
5. Om du kunde lägga till en sak i din dagliga rutin, vad skulle det vara?
     Det hade blivit 5 km jogging varje morgon innan jobbet.
 
Läs mer på elisamatilda.se
Monika

Nyckeln till frihet är en fantastisk film. Jag tvingade sambon att se den för inte så längesedan 😁

Svar: Den går att se många ggr :) Så bra är den ...
Kenneths Reflektioner

Lottens Bokblogg

Nyckeln till frihet är verkligen en bra film!

Svar: Den har det mesta den filmen :)
Kenneths Reflektioner

Hannas krypin

Bra titel på din bok, den hade jag läst alla dagar i veckan.

Svar: Tack, skulle vilja skriva den :)
Kenneths Reflektioner

Janerik Sundh

Jag kan kopiera dina svar. Nyckeln till frihet ligger etta på IMDb Top 250 och även på min topplista. Jag tänkte inte på den storhetsvansinnige mannen i öst när jag svarade, ditt förslag är perfekt.

Svar: Trevligt :)
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress