Kenneths Reflektioner

web counter
En skön promenad...
Idag vaknade jag till min förvåning klockan 07:30, det betyder att jag har sovit ganska precis 8 timmar. Det var inte igår det kan man säga. Jag har ändå tyvärr känt mig småtrött hela dagen. Jag tillbringade min dag vid datorn och vid tv:n. Men vid 15:00 kom jag på att jag måste ut och göra något.
Jag packade ned kameran, mobilen och min korthållare. Sedan tog jag bussen och åkte iväg mot stan. När jag sedan ansåg att jag hade åkt tillräckligt så hoppar jag av bussen nästan gång någon plingar för avstigning tänkte jag. Min avstigningsplats blev i och med det Burströmska. Burströmska är ett bostadsområde som ligger cirka 1-1,5 km från city fågelvägen. Dock måste man ta sig runt Skurholmsfjärden. Jag satte igång min smartklocka på gång och så startade jag mina hörlurar. Musiken jag lyssnar på oavbrutet just nu är Machine Head och deras nya album "Of kingdom and Crown". Frontmannen Rob Flynn i bandet Machine Head är en av mina största idoler. Det var en skön dag för en promenad. Vackra färger i naturen och luften var sval och krispig. Solen lyste men värmde inte särskilt i den ganska starka vinden. 
Hade gärna visat bilder från min promenad men det är något fel på blogg-programmet så det gick inte tyvärr.
 När jag promenerar så försöker jag att inte tänka på något alls utan jag tar bara in intrycken runt mig. Jag går inte så fort och blir passerad av äldre och yngre flanörer hela tiden. Det gör mig inget för jag går för att njuta, och inte för att hinna.
När jag kom hem kände jag mig utvilad och fräsch. Mina promenader ska härmed öka i antal per vecka hade jag tänkt.
Ha en skön resterande helg allihopa.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress