Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v. 40: Hälften vunnet
Hej
Fredag och ledig från jobbet, då är det skönt att ta en dusch och sätta sig vid tv:n eller datorn.
Och eftersom att det är fredag så är det dags att svara på Elisamtildas frågor i "Fem en fredag", denna fredags tema är "Hälften vunnet".
 
Frågorna är...
 
1. Vilken bok ligger halvläst?
    Det är Daniel Åbergs "Virus 2", kommer mig aldrig igenom den fast den är bra.
 
2. Vad har du endast gjort halvdant i veckan?
    Tagit mig tid att vara utomhus.
 
3. Tar du den stora eller den lilla halvan när du delat något ätligt med någon?
    Jag erbjuder alltid den större halvan till den andre, kan ta en stund innan vi har delat.
 
4. Vad är du halvfärdig med?
    Spela in den skarpa sången till låten "Legacy of a nuclear war" som jag gör i samarbete med ett tyskt band, men idag blir det av.
 
5. Om du kunde spara hälften av din inkomst, vad skulle du göra med pengarna?
    Spara så stor del av den som möjligt.
 
På onsdag kommer en ny blogg.
Läs vad andra svarar på Elisamatildas frågor.
Kanske vill du vara med, starta en blogg och kom med på traditionen.
Paula

Jag gillar dystopier, både böcker och filmer. Har inte läst Åberg, dystopier får man portionera ut lite lagom så det inte blir för mycket, lycka till med skarpa sången!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress