Kenneths Reflektioner

web counter
Fem en fredag v. 41: Höst med AI
Hej
Fredag och solen verkar komma fram till slut efter dagar av regn och hårda vindar.
Och eftersom att det är fredag så är det dags att svara på Elisamtildas frågor i "Fem en fredag", denna fredags tema är "Höst med AI".
Frågor framtagna med AI, spännande :)
 
Frågorna är...
 
1. Vad är din favoritaktivitet att göra på hösten?
    Det är helt klart att fotografera, hösten har så underbara färger. Dock blir det mest på helgerna
    för.på vardagarna är det mörkt när jag kommer hem från jobbet.
 
2. Vilken doft eller smak förknippar du mest med hösten, och har du något särskilt minne            kopplat till den?
    Hmm det var en svår fråga, jag får nog precis som Elisamatilda svara kanelbullar (Kanelbullens dag).
 
3. Om du skulle planera en perfekt höstdag, hur skulle den se ut från morgon till kväll?
    Jag börjar med en lugn och tyst morgon,te och frukost. Se till att jag har vad jag behöver hemma. Tar en promenad, tar en lång dusch och ser gärna en film eller en serie. Kvällen avslutas med att sitta i studion och skapa.
 
4. Vilket höstplagg är du mest förtjust i?
    En lätt fråga, min sköna täckväst, enough said!
 
 5. Har du någon höstritual eller tradition som du ser fram emot varje år?
    Det kanske inte är en ritual men nära en tradition med tända ljus på kvällarna.
 
På onsdag kommer en ny blogg.
Läs vad andra svarar på Elisamatildas frågor.
Kanske vill du vara med, starta en blogg och kom med på traditionen.
Paula

Täckvästar är ett fantastiskt plagg, jag hade en som jag använde i många år tills dragkedjan gick sönder. Nu verkar de inte vara moderna längre, har inte sett dem i någon klädaffär. Hoppas du hinner skapa mycket helgens alla timmar

Svar: Tack så mycket
Kenneths Reflektioner

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress